Storm Lineage2 Network

Seting new limits among l2 private servers.
 
HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 weird, never seen this before.

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
Archie
Vagabond
Vagabond
avatar

Posts : 5
Join date : 2008-07-18
Age : 29
Location : Switzerland

PostSubject: stuck   Fri 18 Jul - 12:06:09

wizzi is comming soon?
Back to top Go down
View user profile http://www.gondal.de/signups/add?subid=ref245493
Magok-Sama
Elder
Elder
avatar

Posts : 278
Join date : 2008-06-28
Location : I'm an Angel who live in HELL >: ]

PostSubject: Re: weird, never seen this before.   Fri 18 Jul - 12:13:03

hmm 2-3hours maybe...
go eat your lunch/go for a walk, sleep for 1-2 hours and till then he will be back
Back to top Go down
View user profile http://magok.sama.youaremighty.com/
DwarfVadeR
Knight
Knight
avatar

Posts : 245
Join date : 2008-06-30
Age : 34
Location : into it

PostSubject: Re: weird, never seen this before.   Fri 18 Jul - 13:39:54

until now nethin happened hope he´s gettin on soon 
Back to top Go down
View user profile
IceBlood
Guest



PostSubject: Re: weird, never seen this before.   Fri 18 Jul - 14:36:53

why dont he put automatic restart ? it will be easier for him if he wanna sleep 24hours(jocking What a Face ) and easier for us to play
Back to top Go down
DwarfVadeR
Knight
Knight
avatar

Posts : 245
Join date : 2008-06-30
Age : 34
Location : into it

PostSubject: Re: weird, never seen this before.   Fri 18 Jul - 14:39:12

IceBlood wrote:
why dont he put automatic restart ? it will be easier for him if he wanna sleep 24hours(jocking What a Face ) and easier for us to play
dun ask us, he said that he would give access for rr server to some ppl, dunno if he did until now, about the auto rr, will be only usefull if the timing is good.
Back to top Go down
View user profile
Magok-Sama
Elder
Elder
avatar

Posts : 278
Join date : 2008-06-28
Location : I'm an Angel who live in HELL >: ]

PostSubject: Re: weird, never seen this before.   Fri 18 Jul - 14:41:24

IceBlood wrote:
why dont he put automatic restart ? it will be easier for him if he wanna sleep 24hours(jocking What a Face ) and easier for us to play
wizzi have already explainted that auto restart won't work when the server get bugged, it need manual restart
tho he was working in a project to give authority to some ppl to restart server when this thing happen, but no idea whats the progress...
Back to top Go down
View user profile http://magok.sama.youaremighty.com/
Ricco
Guest



PostSubject: Re: weird, never seen this before.   Fri 18 Jul - 16:16:57

What's with server now ? How long must we wait ?
Back to top Go down
DwarfVadeR
Knight
Knight
avatar

Posts : 245
Join date : 2008-06-30
Age : 34
Location : into it

PostSubject: Re: weird, never seen this before.   Fri 18 Jul - 16:18:36

Ricco wrote:
What's with server now ? How long must we wait ?
No eta sry we just gotta wait till wizzi gets online to rr server.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: weird, never seen this before.   

Back to top Go down
 
weird, never seen this before.
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Weird Contest Party Pictures :D
» Oh Dear...
» Couples in BABV?
» Fantage got weird anime like eyes

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Storm Lineage2 Network :: Server Help Section :: Player Support-
Jump to: